Cloud ERP




Стартови пакети на EnterpriseOne® Online




 

3 PACK CRM

99 евро / месец






3 PACK CRM
е стартов пакет за фирмите в сферата на услугите и за всички компании, които искат да оптимизират своите отношения с клиентите. Включеният модул за обединени комуникации и оптимизацията за touch-screen интерфейси превръщат 3 PACK CRM в мобилен офис, в който всички информационни и комуникационни услуги са в „облака“. Служителите могат във всеки момент да видят своите нови задачи или промените в статуса на текущите такива. Могат да регистрират в системата продажби и да пускат фактури още докато са при клиента - през таблета или друго мобилно устройство.






5 PACK Logistics

199 евро / месец






5 PACK Logistics е стартов пакет за фирмите в сферата на дистрибуцията и търговията със стоки. Решението включва функционалности, обезпечаващи основните бизнес процеси на компания в този сектор. Интеграцията на CRM с логистичните модули на системата, възможността за интегрирано управление на бизнес комуникациите и мобилният достъп до фирмени ресурси превръщат 5 PACK Logistics във вертикалното облачно решение за предприемачите в този бранш.

Използването на системата през мобилни устройства позволява на търговците бърз достъп до информацията за клиенти и продукти, където и да се намират, осигурява им винаги актуални цени и отстъпки за конкретния клиент. Информацията за наличните стоки е достъпна във всеки момент за търговските служители, а изписването на стоките от склада става много по-лесно и бързо. Маршрутите на доставки могат да се оптимизират, намалявайки изгубеното време за транспортиране. Складовите наличности също се планират и управляват много по-ефективно.





7 PACK Project Management

299 евро / месец





7 PACK Project Management
е решение на ERP.BG за строителни, инженерингови фирми, както и за такива в сферата на услугите, на които се налага както да работят активно с клиенти, така и да управляват различни по мащаб и сложност проекти. Включеният в решението пакет Basic Project Management дава достъп до цялата информация, свързана с даден проект, обобщена в един единствен екран. От картата на проекта могат да се видят свързаните с него дейности, техните срокове и зависимости, необходимите материали и ресурси за навременното приключване на всички задачи. Интеграцията със CRM модула и модул „Обединени комуникации“ обезпечава всички аспекти от безпроблемната комуникация с клиенти и доставчици. Всички потенциални продажби, проекти или възможности могат лесно да бъдат свързани с даден клиент или проспект и да се проследи целият им цикъл на изпълнение. Към тях могат лесно да се асоциират телефонни обаждания, срещи, изпратени оферти и поръчки, както и да се назначават отговорници. Общият календар на фирмата позволява планиране на ресурсите, хората и материалите, ангажирани по проектите. Решението е напълно оптимизирано за работа през таблет и смартфон. Екипите могат лесно да достъпват фирмената информацията за проектите от всяка точка на света, да получават нови задачи в движение, както и да бъдат уведомявани своевременно за промените по проекта. Всичко това превръща системата в пълноценен мобилен офис, който изцяло променя начина на работа на малки екипи и значително повишава ефективността им.