Кандидатствайте за безвъзмездно финансиране от 3,000 до 20,000 лв. за дигитализация на Вашата фирма с подкрепата на ERP.net
Стартира „Програма за икономическа трансформация“ осигуряваща до 20,000 лв. напълно безвъзмездно финансиране, без ограничение на вида и размера на компанията.
„Програма за икономическа трансформация“ е част от втората процедура по Плана за възстановяне и устойчивост за ИКТ решения и киберсигурност. Новата програма дава възможност на български фирми да внедрят модерни софтуерни решения за подобряване на управленските, производствени, логистични, финансови и други процеси чрез 100% безвъзмездно финансиране от 3,000 лв. до 20,000 лв.
Ние от ERP.net предлагаме цялостно решение, което включва пълноценни модули за управление на склад (WMS), управление на взаимоотношения с клиенти (CRM), клиентски център (Client Center), бизнес анализи (BI), автоматизирани счетоводство и финанси и много други. Решението е напълно оптимизирано за работа през мобилни устройства и също така е налично On the Web.
Какво трябва да знаете?
1. Видове софтуери, които можете да закупите:
- Група ИКТ услуги/решения за дигитален маркетинг, платформи, уебсайтове и мобилни приложения
- Група ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистични процеси
- Въвеждане на Система за управление на ресурсите (ERP система)
- Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система)
- Въвеждане на модул/система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес
- Въвеждане на модул/система за управление на складовото стопанство (WMS модул)
- Въвеждане на модул/система за управление на производството
- Въвеждане на модул/система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система)
- Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система)
- Въвеждане на Система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда
- Група ИКТ услуги/решения за осигуряване на киберсигурност
2. Услугите и решенията могат да бъдат въведение като:
- Готови решения, съответстващи на нуждите на предприятието;
- Персонализирани услуги/решения, разработени в съответствие с нуждите на предприятието;
- SaaS (Software as a service), когато е приложимо.
3. Кой може да кандидатства?
- Търговци по смисъла на Търговския закон или Закона за кооперациите.
- Да са регистрирани не по-късно от 31.12.2019 г.
- Да са микро, малки и средни предприятия по смисъла на чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия.
- Да са реализирали нетни приходи от продажби за 2021 финансова година в зависимост от категорията на предприятието – кандидат, както следва:
- Микро предприятие ≥ 41 000 лв.
- Малко предприятие≥ 82 000 лв.
- Средно предприятие ≥ 123 000 лв.
- Да имат средносписъчен брой на персонала за 2021 г., който е ≥ 1 заето лице.
- Да са заявили подкрепа за основната си икономическа дейност съгласно Класификацията на икономическите дейности – КИД-2008
За повече информация може да се свържете с нас на контактната ни страница.