Basic Starter Pack
99 евро / месец
- Basic CRM
- Basic Logistics
- Basic Financials
- POS
- Професионален Хостинг
- 3 конкурентни потребители
Basic Starter Pack е идеалният стартов пакет за съвместна работа в малки фирми. Предназначен е за онлайн и физически магазини, фирми в сферата на услугите и за всички компании, които искат да оптимизират своите отношения с клиентите.
Всички служители могат да работят отдалечено (включително от вкъщи), като във всеки момент могат да видят своите нови задачи или промените в статуса на текущите такива.
Собствениците от своя страна имат пълен поглед над всички дейности във фирмата с техния актуален статус. Могат лесно и бързо да назначават нови задачи или да преназначават съществуващи, ако видят забавяния. Имат пълна информация за фактури, забавени плащания, текущи наличности, очаквани получавания и експедиции на стоки и т.н.
Внедряването е изключително бързо, като се използват предварително настроени бизнес модели и процеси. В същото време е запазена възможността за специфични настройки, както и за промяна на основните процеси при необходимост.
Advanced Starter Pack
199 евро / месец
- Basic CRM
- Basic Logistics
- Basic Production
- Basic Financials
- Advanced CRM
- Advanced Logistics
- Advanced Production
- Advanced Financials
- Business Intelligence
- Сервиз
- Наемоотдаване
- Професионален Хостинг
- 5 конкурентни потребители
Advanced Starter Pack е стартов пакет за фирми в сферата на производство, дистрибуция и търговия, сервиз. Решението включва функционалности, обезпечаващи основните бизнес процеси на компаниите в тези сектори. Интеграцията на CRM с логистичните модули на системата, възможността за интегрирано управление на бизнес комуникациите и мобилният достъп до фирмени ресурси превръщат EnterpriseOne в подходящото вертикално облачно решение за предприемачите в тези браншове.
Налична е и пълната функционалност за отдалечена работа на служители и мениджъри, като са запазени всички предимства на екипната работа, интегрирана в сигурна ERP среда.
Използването на системата през мобилни устройства позволява на търговците бърз достъп до информацията за клиенти и продукти, където и да се намират, осигурява им винаги актуални цени и отстъпки за конкретния клиент. Информацията за наличните стоки е достъпна във всеки момент за търговските служители, а изписването на стоките от склада става много по-лесно и бързо. Маршрутите на доставки могат да се оптимизират, намалявайки изгубеното време за транспортиране. Складовите наличности също се планират и управляват много по-ефективно.