Полеви услуги
Създайте среда в която всички движещи се части на Вашия бизнес да работят като една машина. Навременно, координирано и прецизно. Осигурете си щастливи и доволни клиенти, обслужвани от служители и операции които са продуктивни, ефикасни и винаги синхронизирани.
All-In-One решение за полеви операции
ERP.net Ви дава силата и средата да предоставяте качествени услуги по най-ефикасния и ефективен начин – винаги навреме и в рамките на отредения бюджет. Наблюдавайте и контролирайте пълния цикъл на извършването на услугите от планирането и изготвянето на график, през същинското изпълнение, до отчитането на резултатите и събирането на плащания и отзиви от клиентите. Дигитализирайте и автоматизирайте цялостната работа по менажиране на полевите услуги за постигането на процес по непрекъснато и плавно усъвършенстване.
Индустрии
ERP.net дава безгранични възможности на широк спектър от индустриални сектори занимаващи се с монтажи, ремонти и поддръжка, както и услуги извършвани на място при клиента да развиват и менажират един много по-организиран, свързан и представителен бизнес за постигането на осезаемо по-високи резултати.
- Ремонт и поддръжка на отоплителни, вентилационни и климатични (ОВиК) системи
- Ремонт и поддръжка на машинна техника
- Контрол над вредителите
- Мениджмънт на съоръжения
- Ремонт и поддръжка на дома
- Ремонт и поддръжка на асансьорни системи
- Интелигентни системи за сигурност и управление на дома
- Услуги по почистване на дома
- Ремонт и поддръжка на транспортни средства и машини
- Телекомуникационни услуги и инфраструктура
- Електрозахранване, ВиК и комунални услуги
- Поддръжка на хардуер и електроника
Акценти
Мобилни винаги и навсякъде
Проследявайте, организирайте и канализирайте всички движещи се части на Вашия бизнес – на всяко устройство, без купища хартия. Насрочвайте ангажименти и управлявайте динамично задачите, работната сила и инвентара си, за да оптимизирате използването на ресурсите. Подобрете съвместната работа и координацията между техници, подизпълнители и клиенти чрез мобилното приложение Mobile Service.
Автоматизация и ефикасност
Внедрете Вашите процеси и работни и информационни потоци в дигиталната среда на ERP.net, за да увеличите контрола в реално време и да ускорите изпълнението на операциите. Автоматизирайте и канализирайте бизнес дейности, финансови транзакции и ежедневни задачи, за да намалите значително режийните разходи и да елиминирате риска от загуба на данни и работата по изготвяне и съхранение на хартиена документация.
Единна система за всичко
Поемете контрола и застанете начело на Вашите операции чрез 360-градусов поглед върху Вашите активи, клиенти и работна ръка в обсега на цялостния работен поток – от запитвания и поръчки, през изпълнение на услугите и дейностите, до финалните отчети, обратна връзка от клиентите и бъдещото им заинтригуване – всичко се случва в рамките на една централизирана и всеобхватна система – без нужда от излишни интеграции на безброй външни системи.
Открийте
Цялостни и детайлни клиентски профили
ERP.net Ви предоставя средствата да консолидирате всички данни на даден клиент и историята на доставените услуги към него в едно досие. Така Вие получавате достъп от всяка точка на света към всички свързани файлове, информация за поръчки, състояла се комуникация и записи на плащанията. Също така, давате възможност на служителите си да изясняват всякакви специфични подробности по поръчките и да поддържате всички заинтересовани лица в течение при настъпване на всякакви промени.
Пуснете заявките в действие
Задействайте работните дейности безупречно с процеса на заявки в действие чрез приложението Web Service Desk. ERP.net Ви дава възможност за автоматично формиране на заявки и планиране за създаване на последваща поръчка при всяко пристигнало клиентско запитване, включително планирането на снабдяване с материали, планирането на оптимално използване на ресурсите, както и известяване на техника и клиента за предстоящия ангажимент.
Картографирайте и локализирайте за ефикасно планиране
Придобийте пълна видимост и прозрачност на текущата локация и дейност на всеки изпълнител, оборудване и превозно средство. Получавайте известия за състоянието на минали, текущи и предстоящи задачи в реално време. Планирайте най-оптимизираните начини за оползотворяване на ресурсите чрез насрочване и коригиране на графика на работните екипи и активите, за да сте сигурни, че работата по актуалните сервизни нареждания и работния прогрес водят бизнеса Ви по пътя към успеха.
Проследявайте и управлявайте работните време и ресурси
Получете поглед върху цялостната картина и менажирайте къде, кога, колко, как и какво се случва през целия работен поток на обслужване. ERP.net Ви предоставя мониторинг върху общия напредък, дейностите свързани с проекти, ежедневните задачи, логистиката, резервните части, оборудването и необходимото и вложено време, след което таксувайте клиентите си подобаващо.
- Навигационен панел на дейностите
- Календар и планировчик
- Навигационен панел на задачите
- Управление на ресурсите
Разпределяйте и оползотворявайте ресурсите си с най-високо ниво на ефикасност
Работете съвместно, синхронизирано и координирано
Поддържайте всички заинтересовани страни – представители, бек офис, подизпълнители и клиенти в течение чрез социалната функционалност Chatter за моментална комуникация между страните. Осигурете си надежден и гладко протичащ информационен поток, прикачвайте файлове, споделяйте снимки и добавяйте коментари. Вашата социална платформа ERP.net служи и като социална мрежа за работа и бизнес – навсякъде, по всяко време и на всяко десктоп и мобилно устройство.
Назначавайте задачи и дейности напред във времето. Насрочвайте, работете и постигайте. Заедно.
Автоматизирайте счетоводството и финансовите процеси
Намалете драстично времето за обработване и фактуриране на Вашите плащания и задълженията на клиентите Ви, включително и това за оценка на бюджета, разпределение на разходите и приходите и осъществяване на плащанията. Интегрирайте и автоматизирайте ключовите дейности по счетоводство и финансов мениджмънт, за да движите Вашия бизнес към мащабно развитие и успех.
Поддържайте и разраствайте отношенията с клиенти
Оставяйте Вашите клиенти щастливи и доволни след всяка поръчка и с всяко посещение. Управлявайте клиентските взаимоотношения и предоставяйте цялостна поддръжка от самото създаване на поръчка, през изпълнението и завършването на труда, до последваща поддръжка и нови поръчки.
Разберете как ERP.net Ви помага да оставяте клиентите си доволни
Получавайте задълбочени сведения чрез анализи на представянето
Вникнете отвъд рамките на текущото изпълнение. Вземайте решения ръководени от детайлни и винаги актуални данни за счетоводното, финансовото и оперативното представяне на Вашия бизнес. Използвайте вградените бизнес интелиджънс (BI) отчети и графични данни, за да оптимизирате веригата на стойността за Вашите услуги, да дадете тласък на продуктивността, както и да намалите разходите. Анализирайте, учете се и усъвършенствайте непрестанно, за да издигнете резултатите си на ново равнище.
Повишете свързаността между Вашата компанията, услугите и клиентите Ви
-
Бек-офис
-
Техници и инженери
-
Мениджмънт
-
Клиенти
С приложението Web Service Desk персоналът на бек офиса може с лекота да управлява ежедневните дейности, като възлагане на задачи, актуализиране на графици и местоположения и координиране на цялостния жизнен цикъл на услугите.
- Преглеждайте входящи запитвания и заявки от клиенти
- Поединично или групово възлагане на задачи
- Календар и график с навигатор на задачите
- Карта с местоположение на техници и техните активни задачи
- Дигитално табло за служители със списък от задачи
- Известия по мейл при промяна на статуса на поръчка
- Проследимост на статута на поръчки в реално време
- Бързо и лесно копиране и поставяне на форми на поддържка и абонаменти
Предоставяйте възможност на вашите техници да правят всичко от което се нуждаят от тяхното приложение за мобилни услуги – независимо дали локализират резервни части, фактурират нови дейности или изготвят оферти на клиенти на място.
- Списък със задачи
- Споделен календар
- Навигация до мястото на клиента
- Пътуване и закупуване – добавяйте материали в движение
- Докладвайте вложените време и материали за всяка поръчка
- Докладвайте времето прекарано в пътуване
- Прикачете файлове, добавете снимки или коментари
- Снимка на фактура – добавете автоматично към файла на поръчката
- Добавете подпис на клиента
Дайте възможност на мениджърите да оптимизират цялостния жизнен цикъл на услугите чрез наблюдение над всички процеси и допирни точки, като същевременно предоставят безупречно обслужване за едни по-доволни клиенти.
- Вижте всички поръчки и тяхната история
- Наблюдавайте календара с техници, времеви интервали, задачи и местоположения
- Придобийте подробна информация в реално време за статуса на всяка поръчка, служител или услуга
- Преглеждайте вградените анализи за използваното време
- Анализирайте отчети за производителност и финансови резултати по служител, клиент, регион, отдел и други.
Осигурете на клиентите инструменти, за да бъдат информирани, да поемат контрол и да бъдат в течение чрез приложението Web Service Desk
- Клиентски портал за запитвания и заявки
- Пълна история на поръчките
- Проследявайте поръчките в реално време
- Добавяйте снимки, коментари и файлове
- Моментална комуникация със сервизния екип чрез Chatter
- Известия по имейл при промяна на статуса на поръчката
Нашите клиенти:
Повече от 25 години успешно оптимизираме бизнес процесите на нашите клиенти и начините по които те боравят с информацията в компаниите си. Техните думи и доверието им в нас са свидетелство за това.
„Подобрените възможности за отразяване на активностите с клиентите намаляват случаите на пропуснати поръчки поради неизпратени оферти, непроследено развитие на оферта, „забравени“ клиенти.
Възможността за проследяване на историята на поръчки от даден клиент в момента на създаване на продажба намалява грешките при поръчки от типа „както последния път“.
Намалява и риска от продажби на некоректни клиенти и свързани с тях фирми и лица.
Автоматизирани са бонусни програми и промо пакети, което носи реални ползи, тъй като елиминира всякаква възможност за пропускане на дадена активност от страна на търговец”.
– Ралица Стефанова, Мениджър “Продажби” на “Туплекс ЕООД”
Заявете Вашата демонстрация сега
ЕRP.net е всеобхватно FSM решение, което помага на Вашата организация да проследява, управлява, актуализира и канализира всички движещи се части принадлежащи към предоставянето на услугите. Оптимизирайте операциите касаещи полевото обслужване, развивайте качествата на Вашите служители и подобрете клиентските изживявания.