ERP.BG представя ERP.net v26
Лесен преход към еврото, робот въвеждащ фактурите ви и видеосрещи директно в проектите ви – новата версия 26 на ERP.net вече е тук. Гледайте онлайн представянето ѝ, за да разберете как ERP.net автоматизира рутинните процеси и освобождава най-ценния ресурс на вашия бизнес за стратегически цели и растеж.
Дата:
Автор:
Кристиан Колев
Уважаеми клиенти, партньори и гости,
Екипът на ERP.BG ви кани на онлайн представяне на новата версия 26 на операционната система на бизнеса ERP.net.
ERP.net вече е цялостна ERP-CRM-WM платформа – една от малкото в света, а на събитието ще видите какви конкурентни предимства носи това на бизнеса.
ERP.net v.26 прави рязък технологичен скок с дълъг списък от иновации, а на събитието нашите експерти ще демонстрират най-ключовите от тях:
- Интегриран и модерен мениджмънт на проекти в уеб
- автоматичен механизъм за преход към евро
- мобилно приложение за автоматизирано въвеждане на фактури
- видеосрещи със записи и споделяне на екрана
- интеграции и разширени възможности за свързаност
Гледайте представянето и разберете как новите инструменти в ERP.net поемат рутинните задачи, освобождавайки времето на специалистите ви за експертни решения и креативни дейности.
Вижте на живо най-важното в ERP.net v.26:
Преход към еврото
За да премине бизнес системата ви към евро няма нужда да правите нищо.
От 01 януари 2026 г. вашата платформа ERP.net ще премине към основна валута евро. Цялата процедура по преизчисления и актуализации в счетоводните и търговските процеси ще се извърши напълно автоматично.
Начинът за преход избрахме след задълбочен анализ. Макар да беше най-сложният за разработване от нас, той предоставя най-лесният и удобен процес за клиентите ни. Повече за него можете да прочетете в обявлението ни по темата.
В документите и отчетите отпреди прехода ще можете да работите с двете валути (BGN и EUR). Това улеснява данъчното отчитане и финансовите анализи за минали години. За документи и справки след 01.01.2026 основната валута ще бъде евро.
На събитието нашият екип ще покаже как ERP.net ще помогне на бизнеса ви да премине към EUR без прекъсвания и смущения в ежедневните операции – и то в същата база данни, със същите собствени фирми и настройки.
ERP.net AI изпраща рутината в историята
Приложението Ingest, което идва с версия 26 и се задвижва от ERP.net AI, слага край на ръчното въвеждане на документи и данни в платформата.
Апликацията работи както на десктоп, така и на мобилни устройства – просто снимате или качвате покупна фактура (дори ръкописна). Ingest „поглъща“ данните и автоматично създава структуриран запис в ERP.net. Фактурата става готова за осчетоводяване с едно докосване, а оригиналният файл се прикачва към записа.
Така приложението спестява време, намалява риска от грешки и позволява финален контрол от счетоводител. Не изисква настройки или обучение – Ingest се самообучава от вече въведените и новите фактури.
А най-интересното? Ако досега сте въвеждали покупни фактури в ERP.net, вие неусетно сте обучили изкуствения интелект!
След Ingest, на представянето ще покажем още как ERP.net AI ви помага във всякакви дейности – от анализи на продажби и финанси, до създаване на задачи директно от чата и въвеждане на потенциални клиенти от получени имейли.
Гледайте ни, за да видите как ERP.net освобождава най-ценния ресурс на бизнеса ви чрез революционни AI способности.
Нова система за управление на проекти
На представянето ще видите изцяло новата система за управление на проекти (PM), която разработихме като вграден модул в ERP.net.
Модул PM ви дава възможност да управлявате проекти директно в уеб – с помощта на Agile, Kanban и множество други инструменти, които ще са ви на разположение.
PM е корпоративен клас решение, което предоставя широко приложими инструменти вградени в платформата ERP.net:
- Организиране на обема работа – разпределяте задачите по проекти, области, етапи или спринтове за по-голяма яснота и по-добра изпълнимост.
- Отчитане на време – анализирате резултатите чрез измеримост на вложеното време и управлявате ресурсите на екипа си по-ефикасно.
- Интеграция с Teamspaces – служителите виждат на едно място споделени чат, календар, задачи, проекти, файлове, видеосрещи – фокусирано по теми
- Видео разговори – служители и мениджъри могат да провеждат видеосрещи направо в текущите задачи по проекта, по който екипа им работи.
- Гъвкави процеси – персонализирате вида и статусите на задачите спрямо вашите нужди и автоматизирате процеса по назначаването им.
Вижте предимствата на модерния начин за управление на проектите ви – свързано, прозрачно, гъвкаво, и разбира се – през любимия ви браузър.
Видеосрещи в ERP.net Teamspaces
С ERP.net v.26 вече нямате нужда от каквито и да е допълнителни външни приложения за комуникация между служителите ви.
Видеосрещите вече са вградена функционалност в ERP.net Teamspaces – социалните групи, в които екипите ви чатят, планират и споделят постигнатото до момента.
Създаването на възможност за провеждане на видеосрещите в ERP.net отключва безброй ползи за потребителите на платформата:
- Сигурност – провеждането на видеосрещите става точно там където е мястото на всички данни на вашия бизнес – в сигурната, корпоративна среда на ERP.net.
- Удобство – видеоразговорите в ERP.net v.26 предоставят пускане на записи, споделяне на екраните, “вдигане на ръка” и други съвременни функции.
- Интеграция с календари и групи – стартирате видеосрещата от личния си календар, от споделен календар, както и направо от група, в която участвате.
- Интеграция с PM – стартирате видеоразговор директно от отворена задача по проект, по който работите.
Вграждането на функционалността за видеосрещи в ERP.net v.26 е една от функционалностите, които положиха основите на Workflow Management способностите на ERP.net.
Гледайте събитието, за да видите какво значи това за вашия екип и компанията ви.
Javascript Business Rules за безкрайни възможности
ERP.net v.26 силно намалява нуждата от купища външни приложения за всевъзможни функционалности, които са ви необходими.
Версия 26 отваря възможност за създаване на изцяло нови класове бизнес правила чрез Javascript code / code snippets.
Правилата, създадени чрез Javascript, се изпълняват с високо ниво на сигурност, като изпълнението им протича в т.нар. “пясъчни кутии” (sandbox environment).
Javascript Business Rules са технологичен инструмент, чието използване обаче не се ограничава само до програмисти.
Новата функционалност е напълно подготвена за генериране на код от страна на AI асистентите ви. Тази пригодност до голяма степен автоматизира процеса по създаването на такива правила.
Ключови новости в ERP.net v.26
Във версия 26 ще откриете още следните значителни подобрения и нови способности на платформата ERP.net:
- Web Client: обновено меню с подобрена подредба и лента за приложения (app bar), раздели (Tabs) в навигаторите и формите за запис, Kanban изглед в навигаторите, изглед времева линия (Timeline) за календарите и навигатор Дейности.
- WMS: разнообразни подобрения във WMS Worker, нов команден център Manager View и др.
- Client Center: партньорство чрез множество фирми, персонализирани роли за потребители (със съответните права), цялостни подобрения по поръчките и др.
- Discount Management: всички видове отстъпки и условията за тях вече се управляват от едно място (в апликацията Pricing + предишния панел Additional Amounts), което води до по-добра ефикасност и цялостна видимост.
- MS 365: синхронизиране на имейл – получавате имейл съобщенията си от личен или колективен имейл адрес директно в новото приложение в ERP.net.
- System Management: подобрен Instance Manager, Instance Statistics, други инструменти за следене и управление на натоварването на приложенията в ERP.net.
Други подобрения
- Teamspaces – социални групи
- To Do – бързи и опростени напомнителни задачи
- Accounting – подобрения в счетоводството
- Folder Management – улеснения за менажирането на файлове и обекти
- Notifications – групиране на нотификациите и други
Очакваме Ви:
- Кога: 03 ноември 2025 (понеделник), 16:00 часа
- Къде: в онлайн платформата Microsoft Teams
- Кого ще видите: Иван Аржентински, Ивелин Иванов, Тихомира Иванова, Кристиан Колев, Кристина Пейчева, Надежда Трайкова, Ирена Попова
За автора
Кристиан Колев
Кристиан Колев е част от маркетинг отдела на ERP България. Съчетава професионални интереси в разнообразни области на техниката и технологиите, бизнес анализите, икономиката, маркетинга и бизнес развитието. Създава и публикува съдържание в сферата на бизнес технологиите и приложението им, с фокус върху информативни и образователни теми. Завършил е машинно инженерство в Технически университет – София. Сред професионалните му дейности са извършване на тематични проучвания, обработка и анализ на данни, изготвяне на съдържание, представящо нови технологии в сферата на ERP, CRM и BI системите и много други. В свободното си време обича да се занимава с автомобилни технологии, фотография, спорт, любителски риболов и др.